El club

El Club Alpí Universitari va néixer de la il·lusió d’un grup de joves atrets per la muntanya, la natura i la geografia.
És una entitat oberta, plural, sense cap mena de discriminació.
El CAU sobretot et dóna les eines que necessites per anar a la muntanya. Tenim material de préstec per als nostres socis, i a través de la llista d’infocau podràs trobar companys/es amb qui anar a fer les teves activitats. Aprofita les possibilitats que t’ofereix el club i organitza les teves sortides.

• Ser un lloc de trobada, d’intercanvi d’idees, projectes i experiències.
  • Fomentar les activitats alpinístiques i en general totes les relacionades amb el muntanyisme entre la comunitat universitària.
  • Oferir la possibilitat de gaudir, i participar en la preparació, de les diferents activitats organitzades al CAU.
  • Proporcionar els mitjans i serveis necessaris per a la pràctica de les diferents especialitats dels esports de muntanya: material, bibliografia, cartografia… així com informació i assessorament.
  • Fomentar el coneixement de la cultura i el medi natural, tant de Catalunya com de la resta del món.

Què fem?

Dóna un cop d’ull a la secció d’activitats.

InfoC@U

Es tracta d’una llista de mails on tothom pot proposar activitats i donar-les a conèixer a tots els integrants de l’InfoC@U.
És un servei creat amb l’objectiu de poder comunicar les idees i projectes proposades tant pel propi Club com per les persones que en formen part, socis o no, i sense cap mena de compromís: qualsevol proposta és ben rebuda.

Vols rebre l’InfoC@U? Omple el formulari o envia un email a club.alpi@uab.cat dient-ho.

Socis

Per una quota anual de 12 euros, els socis del CAU disposen del material, biblioteca amb revistes i llibres, mapes… que pertanyen al Club, així com informació i assessorament, suport logístic, econòmic i administratiu per a poder realitzar activitats al Club.

Vols fer-te soci? Omple el formulari que trobaràs a l’apartat “Fes-te soci” al costat dret d’aquesta web.

Què oferim?

• Participar en les diferents activitats que es porten a terme dins de les seccions del Club.
  • Possibilitat de trobar grups de persones amb qui poder dur a terme les activitats que vulguis.
  • Llibertat per a aportar propostes i realitzar sortides.
  • Suport logístic, econòmic i administratiu per a poder realitzar activitats al Club.
  • Gaudir de l’ús del local del Club a l’Edifici d’Estudiants de la UAB.
  • Serveis de material, biblioteca i assessorament d’activitats.
  • Servei d’informació d’activitats i notícies relacionades amb el Club i el món de la muntanya en general.
  • Consultes al Servei General d’Informació de Muntanya (SGIM). Què és això?

On?

Hotel d’Entitats (Plaça Cívica)
08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
Coordenades:
41º 30′ 14” N
2º 6′ 19” E

Ens podreu trobar tots els dilluns de les 13h a 15h a l’espai per a col·lectius de la UAB, l’Hotel d’Entitats. L’Hotel d’Entitats està situat a la primera planta del bar de la Plaça Cívica.