Què fem?

Activitats del Club Alpí Universitari

Donat el gran ventall d’activitats relacionades amb la muntanya, i per poder donar un millor servei, s’han creat les següents vocalies segons la seva temàtica prioritària:

• Alpinisme
  • Excursionisme
  • Escalada
  • Caiac
  • Natura

Això no vol dir que no pugui haver-ne més (espeleologia, BTT, esquí, fotografia…), només cal animar-se a proposar; totes les idees i propostes són benvingudes.

Vols assabentar-te de les noves propostes puntualment? Apunta’t a l’InfoC@U!!

A més de les sortides proposades pels socis del Club, regularment es promocionen cicles, cursos i jornades sobre una temàtica en concret, per apropar cada disciplina als qui desitgin saber-ne més o provar-ho per primera vegada.
A tall d’exemple, cada curs organitzem les Jornades d’Escalada Esportiva, el Cicle de Muntanya Hivernal i el Campament Universitari de Muntanya.

Però per als més aventurers, també es realitzen viatges i expedicions (fins ara a l’Atlas, als Andes, Alps, Índia, Jordània… ). Podeu veure’n fotografies i relats a la secció d’expedicions.

Per a fer-vos una idea del que hem fet i fem, podeu mirar les pàgines d’activitats realitzades. Hi podreu veure les fitxes de les sortides on els participants expliquen les experiències i incidències que han viscut.
Us animem a que ompliu la fitxa de les activitats que realitzeu! Baixeu-vos la fitxa en blanc clicant aquí (Word).
Serà més còmode per a tots si ompliu la fitxa al word i ens l’envieu per correu electrònic en format PDF  ;-)
Entregant les fitxes de les vostres activitats participareu en els Premis CAU.