Munta la teva sortida

El CAU sobretot et dóna les eines que necessites per anar a la muntanya. Tenim material de préstec per als nostres socis, i a través de la llista d’infocau podràs trobar companys/es amb qui anar a fer les teves activitats. Aprofita les possibilitats que t’ofereix el club i organitza les teves sortides. No esperis a que algú et munti la sortida!

Com es munta una activitat?
Primer has de pensar què et ve de gust fer, és a dir, quin tipus d’activitat: senderisme, una ascensió, escalada, barranquisme, etc. I si tens el nivell per fer aquesta activitat.

Després on vols anar, a quin indret geogràfic. Necessitaràs mapes i/o ressenyes, potser també et caldrà material específic per a aquesta activitat. A “Material i bibliografia” trobaràs el catàleg de préstec del CAU i un llistat de botigues on llogar material.

Si no tens clar quin itinerari o via anar a provar pots mirar ressenyes, activitats que han fet altres socis del CAU o mirar algunes de les pàgines que et proposem. I si no saps per on començar a buscar et proposem algunes rutes faciletes.

Quan tinguis l’itinerari triat hauràs de pensar en la logística: com arribar al lloc de realització de l’activitat, horaris i meteorologia. Pots consultar el transport públic o organitzar els cotxes dels participants.
Pel que fa als horaris, cal pensar a quina hora s’ha de començar l’itinerari, i, per tant, a quina hora caldrà quedar amb tots els participants. El temps necessari per dur a terme l’activitat, s’ha de tenir en compte l’estat de la neu i la meteo.

Ara queda buscar companyes i companys amb qui compartir l’activitat. Pots enviar un correu amb les dades de l’itinerari a club.alpi@uab.cat i en farem difusió a través de la llista d’infocau.

I si necessites consell no dubtis a enviar-nos un correu a club.alpi@uab.cat o passa pel local del CAU en l’horari d’atenció i en parlem.