10 anys del CAU

El 19 de setembre del 2012, va fer 10 anys de la Fundació del Club al cim del Toubkal, la muntanya més alta de la serralada de l’Atles al Marroc. O sigui, que el CAU ja té 10 anys! I això ho hem volgut cel·lebrar amb tots els que heu participat del club en el passat i els que en formeu part ara, i que això serveixi de reclam a les noves generacions perquè el CAU faci molts anys més.

Per poder commemorar els 10 anys com cal, durant el curs 2011-2012 s’ha dut a terme el cicle d’ascensions “10 anys, 10 cims“.

De cara al curs 2012-2013, hem preparant una exposició de la trajectòria del club en aquests 10 anys. L’exposició començà a la Sala d’Exposicions de l’Edifici d’Estudiants de la UAB, a la Sala d’Exposicions, des del dia 17 de setembre al 31 d’octubre de 2012.

Més endavant, l’exposició anirà itinerant per algunes facultats de la UAB.

I, finalment, per celebrar tots junts aquests 10 anys, vam fem una festa el dia 15 de setembre. Podeu trobar algunes fotos d’aquest dia al Facebook del CAU.